אמנת שירות משפחת בונים בית : קבלן/ספק/קהילה

הקוד האתי בא להסדיר ולתאם ציפיות בין קבלן/ספק מאומת בונים בית לבין הבונים מהקהילה שיגיעו אליו במישרין או בעקיפין על ידי האתר או הקהילה.

הקבלן/ספק מתחייב לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר, תוך הקפדה על לוחות זמנים, תקציב, איכות ורמת בניה, מתן אחריות על עבודתו , זמינות באתר וזמינות טלפונית , כבוד הדדי, לבוש מכובד, מקצוענות ונאמנות לכל בונה מהקהילה.

הקבלן/ספק מצהיר ומתחייב :

  1. לראות את שביעות רצון הבונים/משפצים לנגד עיניהם ויפעלו להשגתו בכל האמצעים העומדים לרשותם.
  2. חל איסור לגבות עמלות כלשיהן בכל התקשרות של בונה מקהילת בונים בית לבין קהילת בעלי המקצוע/ספקים באתר!!! ( אנו רואים בכך סעיף יסודי של אמנת השירות)
  3. לא לתת הצעות תחת לחץ או להשתמש בטקטיקות הצעות מחיר ״חסרות״ או תמחורים שיזיקו לכם ולקהילה גם יחד , יש להעניק הצעות מחיר הוגנות ומלאות שייתנו כבוד ויועילו לעצמכם ולקהילה .
  4. לספק לקהילת בונים בית חוזים / הסכמים מפורטים / הזמנות עבודה מלאות ומפורטות ותואמות למפרטים שנתנו על ידי הלקוח כדי לספק תיאום ציפיות מלא בינכם לבונים/משפצים.
  5. לא ״להציק״ לקהילה עם בקשה לתשלומים אלא להיצמד להסכמים ולוח התשלומים שהוגדר מבעוד מועד .
  6. לשמור על סביבת עבודה נקייה ובטוחה!
  7. לשמור על איכות בניה גבוהה ולהשתמש בחומרים מתאימים ואיכותיים בעלי תו תקן.
  8. לעבוד בטכנולוגיות מתקדמות תוך הקפדה על דיוק.
  9. לעמוד במפרטים שנתנו לו על  שנכללו בהסכם ידי מול הלקוח, הן בעבודה והן בחומר.
  10. לעמוד בתקנים הקבועים בחוק.
  11. להקפיד על רמת בטיחות גבוהה.
  12. להעניק אחריות, לפחות לפי הקבוע בחוק ובאין חוק אחריות לתקופה מתאימה.
  13. לדבוק בלוחות הזמנים שהתחייב להם על פי ההסכם מול הלקוח.
  14. לעמוד בתקציב שהתחייבת לו על פי ההסכם ובמידה של שינויים ותוספות עליך לידע את הלקוח בהקדם ולגבות תשלום הוגן עבור השינוי/תוספת.
  15. לענות ללקוח תוך זמן סביר מרגע פנית הלקוח ובמקרים דחופים להגיע מהר ככל שניתן לבית הלקוח.
  16. לשמור על כבודו של הלקוח.
  17. לתת מענה ראוי ואדיב לכל בקשה/שאלה של הלקוח.
  18. להשתמש בשפה ראויה ומכבדת.
  19. לענות ככל שניתן על ציפיות הבונים/משפצים.
  20. לתת ללקוח תשובות ברורות ומובנות.
  21. לכבד את פרטיות הבונים/משפצים.
  22. לפעול ביושר וביושרה, לעמוד בהתחייבויות שנתנו.ֿ

הקהילה מצידה מצהירה ומתחייבת:

  1. להתייחס בכבוד אל הספק/קבלן
  2. לפנות לקבלן/ספק בשעות שיגרתיות
  3. לשלם בזמן לפי ההסכם ולכבדו
  4. להשתמש בשפה ראויה ומכבדת
  5. לא לעשות שיימינג בקהילה ולפנות לתומר חן ריחאנה /בונים בית ליישור ההדורים במקרה של חילוקי דעות או אי שביעות רצון מהקבלן/ספק

בברכה,

תומר חן ריחאנה וצוות בונים בית