אמנת שירות משפחת בונים בית  לקבלן, לספק, לקהילה

הקוד האתי נכתב במטרה  לתאם ציפיות בין קבלן / ספק אשר חבר בקהילה ובאינדקס אנשי המקצוע של 'בונים בית' לבין הבונים מהקהילה שיגיעו אליו במישרין או בעקיפין על ידי האתר או הקהילה.

הקבלן / ספק מתחייב להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר, תוך הקפדה על לוחות זמנים, תקציב, איכות בניה ורמת בניה, מתן אחריות על עבודתו , זמינות באתר וזמינות טלפונית תוך שימת דגש על  כבוד הדדי, לבוש מכובד, מקצוענות ונאמנות לכל בונה מהקהילה.

הקבלן / ספק מצהיר ומתחייב :

  1. לפעול למען  שביעות רצונם של  הבונים / משפצים בכל האמצעים העומדים לרשותו
  2. חל איסור לגבות עמלות מכל סוג בכל התקשרות של בונה מקהילת 'בונים בית' לבין קהילת בעלי המקצוע / ספקים באתר ( אנו רואים בכך סעיף יסודי של אמנת השירות)
  3. אין לתת הצעות תחת לחץ או להשתמש בטקטיקות הצעות מחיר ״חסרות״ או תימחורים שיזיקו גם לך וגם  לחברי הקהילה גם יחד. יש להגיש הצעות מחיר הוגנות ומלאות שיכבדו ויועילו לעצמך ולחברי הקהילה .
  4. חובה לספק לקהילת 'בונים בית' חוזים / הסכמים מפורטים / הזמנות עבודה מלאות ומפורטות ותואמות למפרטים שניתנו על ידי הלקוח כדי לעמוד בתיאום הציפיות הבסיסי בינך לבין חברי קהילת הבונים והמשפצים 
  5. אין ״להציק״ לקהילה עם בקשה לתשלומים חורגים,  אלא להיצמד להסכם וללוח התשלומים שהוגדר מראש
  6. יש לשמור על סביבת עבודה נקייה ובטוחה 
  7. יש לשמור על איכות בניה גבוהה ולעשות שימוש בחומרים מתאימים ואיכותיים ובעלי תו תקן 
  8. יש לעבוד בטכנולוגיות מתקדמות תוך הקפדה על דיוק 
  9. נדרשת עמידה  במפרטים שנתנו ללקוח במעמד ההסכם גם ברמת העבודה וגם ברמת החומרים
  10. נדרשת עמידה בתקנים הקבועים בחוק .
  11. חובה הקפדה על רמת בטיחות גבוהה 
  12. יש להעניק אחריות, לפחות לפי הקבוע בחוק. באין חוק אחריות יש לאפשר זאת לתקופה מתאימה 
  13. נדרשת עמידה בלוחות הזמנים להם התחייבת על פי ההסכם מול הלקוח.
  14. יש לעמוד בתקציב שהוגדר מראש ולו התחייבת על פי ההסכם ובמידה של שינויים ותוספות עליך לידע את הלקוח בהקדם ולגבות תשלום הוגן עבור השינוי/תוספת
  15. יש לענות ללקוח תוך פרק זמן סביר מרגע פניית הלקוח ובמקרים דחופים אף להגיע מהר ככל שניתן לבית הלקוח.
  16. יש לשמור על כבודו של הלקוח
  17. יש לתת מענה ראוי ואדיב לכל בקשה או שאלה של הלקוח 
  18. יש להשתמש בשפה ראויה ומכבדת 
  19. יש לתת ללקוח תשובות ברורות ומובנות לו
  20. יש לכבד את פרטיותם של  הבונים והמשפצים.
  21. יש לפעול ביושר וביושרה ולעמוד בהתחייבויות שנתנו.ֿ

הקהילה מצידה מצהירה ומתחייבת:

  1. להתייחס בכבוד אל הספק / קבלן 
  2. לפנות לקבלן / ספק בשעות עבודה שיגרתיות 
  3. יש לשלם בזמן לפי ההסכם ולכבדו 
  4. יש להשתמש בשפה ראויה ומכבדת 
  5. אין לעשות שיימינג בקהילה 
  6. במקרה של חוסר הסכמה או חוסר שביעות רצון בין הלקוח לבינך, קבלן / ספק או במקרה של  ויכוח יש לפנות לתומר חן ריחאנה 'בונים בית' לצורך יישור ההדורים.

בברכה,

תומר חן ריחאנה וצוות בונים בית